Termeni și Condiții

Pentru a cumpara de pe www.remarcabilromanesc.ro / www.rero.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor ce sunt prezentate mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.
Siteul www.remarcabilromanesc.ro / www.rero.ro este operat de S.C. AVANTORA SRL, CUI 31791681, J40/7374/10.06.2013.

1. Definitii
Remarcabilromanesc.ro si rero.ro – apartin societatii comerciale AVANTORA SRL, organizata in baza legii romane.

SITE – Domeniile remarcabilromanesc.ro si rero.ro si subdomeniile acestora.

CONTINUT are urmatoarea definitie:
• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Avantora SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Avantora SRL UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Avantora SRL intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Avantora SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Avantora SRL sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Remarcabilromanesc.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Remarcabilromanesc.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT – Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU Remarcabilromanesc.ro si care a plasat cel putin o comanda pe site.

DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;

NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau campaniilor desfasurate de catre Avantora SRL intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Avantora SRL cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Avantora SRL catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Avantora SRL, indiferent de modalitatea de livrare.

2. General
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Avantora SRL si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii. Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul aparitiei neintelegerii intre parti si notificarii acestuia in scris catre Avantora SRL

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil remarcabilromanesc.ro sau rero.ro.

2.4. Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Serviciului, Avantora SRL sau oricarui tert cu care Avantora SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
• 2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Avantora SRL prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Avantora SRL de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din Avantora SRL.
• 2.5.2. Avantora SRL va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
• 2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze Avantora SRL sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Avantora SRL destinate acestui scop.

2.7. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Avantora SRL.

2.8. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Avantora SRL si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Avantora SRL va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune interese.

3. Continut
3.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Avantora SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Avantora SRL, includerea oricarui continut in afara site-ului RemarcabilRomanesc.ro sau rero.ro, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Avantora SRL asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Avantora SRL.

3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Avantora SRL si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Avantora SRL cu referire acel continut.

3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.

3.5. In cazul in care Avantora SRL confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Avantora SRL pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Avantora SRL si/sau al angajatului Avantora SRL care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. Contact
4.1. Avantora SRL publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite Avantora SRL sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Avantora SRL de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Avantora SRL se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului. Astfel, Avantora SRL va considera ca Membrul sau Clientul, consimte la primirea notificarilor din partea Avantora SRL in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.
4.5. Avantora SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, personal etc).

5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Avantora SRL, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.

5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Avantora SRL in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment.

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. Avantora SRL isi rezerva dreptul de a selectiona Membrii sau Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client, fara nici un angajament ulterior din partea Avantora SRL sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

5.6. Avantora SRL nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al Avantora SRL, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

6. Politica de confidentialitate
6.1. Avantora SRL colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
• validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
• rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
• pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
• trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
• contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
• contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
• scopuri statistice.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la Avantora SRL, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

În virtutea accesarii (comandarii) produselor/serviciilor Avantora SRL, Membrul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către Avantora SRL în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr.677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre Avantora SRL, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei Avantora SRL date cu caracter personal.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre Avantora SRL a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre Avantora SRL a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

6.2. Avantora SRL poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre Avantora SRL pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea Remarcabilromanesc.ro si/sau al eventualilor terti cu care Avantora SRL are contracte de parteneriat in acel moment.

6.3. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa Avantora SRL, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.

6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale agreata de Avantora SRL.

6.7. Avantora SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

6.8. Politica de confidentialitate Avantora SRL se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. Avantora SRL nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara site-ului.

6.9. Avantora SRL se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

6.11. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre Avantora SRL are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

6.12. Avantora SRL garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

6.13. Avantora SRL nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui UTILIZATOR care poseda sau isi creeaza un Cont.
7.1.2. Avantora SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Avantora SRL. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile Avantora SRL, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
7.1.4. Fiecare UTILIZATOR poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Clienti.
7.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Avantora SRL isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.

7.2. Produse si servicii
7.2.1. Avantora SRL poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Avantora SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. Avantora SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Avantora SRL nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura. In cazul in care plata se face prin card bancar, aceasta va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre Client.
7.2.6. In cazul platilor online Avantora SRL nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
7.2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice/ dinamice/ prezentari multimedia/ etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Avantora SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
7.2.8. In imaginile produselor si/sau serviciilor Avantora SRL isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii/ etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7.3. Comanda online
• 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
• 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
• 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Avantora SRL poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/ agreat de Avantora SRL si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
• 7.3.4. Avantora SRL poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
o 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
o 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Avantora SRL, in cazul platii online;
o 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
o 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel Remarcabilromanesc.ro si/sau partenerii acestuia;
o 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
o 7.3.4.6. pentru alte motive obiective.
• 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
• 7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Avantora SRL, suma aceasta va fi returnata de catre Avantora SRL in maxim 14 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
• 7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, Avantora SRL va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului a contravalorea produselor, in maxim 10 zile de la data la care Avantora SRL a luat la cunostinta acest fapt.
• 7.3.8 O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorintele sale si va face o noua comanda in sistem.
7.3.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Avantora SRL, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.3.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice.

7.5. Contract si finalizare
7.5.1. Avantora SRL va transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
7.5.2. Avantora SRL va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Avantora SRL, devine Contract onorat.

7.6. Transport
7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Avantora SRL, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Avantora SRL. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Avantora SRL, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Avantora SRL. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Avantora SRL prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
7.6.2. Livrarile se vor efectua in functie de perioada precizata la fiecare produs in pagina de prezentare a acestuia (variaza intre 2-20 zile). In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului sus mentionat, Avantora SRL va informa Clientul prin E-mail, in termen de 30 de zile de la comanda cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 de zile de la data renuntarii.

7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Fiecare produs comercializat de Avantora SRL beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Niciun Membru/Client nu poate solicita o garanție extinsă, în alți termeni și alte condiții și/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garanția oferita este emisa în conformitate cu legislația în vigoare și se bazează pe obținerea de catre Avantora SRL a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate, respectiv, certificate de autenticitate și/sau de conformitate, direct de la producător și/sau distribuitorii autorizați ai producătorului.
Fiecare produs comercializat de Avantora SRL beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.
7.7.2. In cazul in care Avantora SRL nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Avantora SRL ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre Avantora SRL in termen de maximum 14 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, Avantora SRL va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre Avantora SRL a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, Avantora SRL va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2.

7.8. Returnarea produselor
7.8.1. Conform legislatiei in vigoare OUG 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Clientul Avantora SRL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
7.8.1.2. Produsele au fost livrate/ facturate gresit, iar Clientul va refuza receptia;
7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
7.8.1.4 Produsele au marimi diferite fata de cele comandate de catre Client;
7.8.1.5. “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
7.8.2. Clientul se obliga sa notifice Avantora SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor.
7.8.3. Clientului care a notificat Avantora SRL conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile lucratoare, in caz contrar, Avantora SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
7.8.4. Clientul Avantora SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
7.8.4.4. Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit. c) Avantora SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie sau produse casante. Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta nu este returnabil. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului. Etichetele sunt considerate ca parte integranta a produsului.
7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile lucratoare de la confirmarea returului. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar Avantora SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care Avantora SRL va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina Avantora SRL.

Pentru a va exercita dreptul de retragere din prezentul contract trebuie sa ne informati prin departamentul de Serviciu Clienti adina.zara@rero.ro – cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca prin e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat (folosirea lui nu este insa obligatorie)

Modelul formularului de retragere va fi structurat conform exemplului de mai jos:

“Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul (ID comanda) referitor la vanzarea urmatoarelor produse [nume produse] , comandate la data [zi-luna-an] / primite la data de [zi-luna-an]
Nume Client
Adresa Client
Data”

8. Frauda
8.1. Avantora SRL nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

8.2. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.

8.3. Avantora SRL declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Avantora SRL.

8.4. Clientul va informa Avantora SRL asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

8.5. Avantora SRL nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document.

8.6. Comunicarile realizate de catre Avantora SRL prin mijloace electronice de comunicare la distanta (ex. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al Avantora SRL, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Avantora SRL catre Client
8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Avantora SRL catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
9. Limitare de responsabilitate
9.1. Avantora SRL nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

9.2. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Avantora SRL violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Avantora SRL, conform detaliilor de contact, astfel incat Avantora SRL sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

9.3. Avantora SRL nu garanteaza Clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Avantora SRL.

9.4. Avantora SRL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

9.5. Avantora SRL este exonerata de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Avantora SRL, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.6. Avantora SRL nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.

9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteu-lui.

10. Forta majora si cazul fortuit
10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

11. Litigii
11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Avantora SRL Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.

11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Utilizator/Client si Avantora SRL se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Client si Avantora SRL sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Avantora SRL, in conformitate cu legile romane in vigoare.

11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

12. Dispozitii finale
12.1. Avantora SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.

12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Avantora SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

12.3. Avantora SRL isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

13. Feedback
13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Avantora SRL, va rugam sa ne contactati la numarului de telefon 0784 047 780, de Luni pana Vineri, program 09:00-17:00, sau prin email la adina.zara@rero.ro

13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul Remarcabilromanesc.ro sau rero.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea SC AVANTORA SRL, de la data transmiterii acestora catre Avantora SRL, pe orice cale de comunicare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *