Politica Retur

7.8. Returnarea produselor

7.8.1. Conform legislatiei in vigoare OUG 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Clientul Avantora SRL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe, iar Clientul refuza receptia;
7.8.1.2. Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
7.8.1.4 Produsele au marimi diferite fata de cele comandate de catre Client;
7.8.1.5. “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”. De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

7.8.2. Clientul se obliga sa notifice Avantora SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, in scris, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor.

7.8.3. Clientului care a notificat Avantora SRL conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile lucratoare, in caz contrar, Avantora SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

7.8.4. Clientul Avantora SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
7.8.4.4. Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit. c) Avantora SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie sau produse casante. Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este nu este returnabil. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului. Etichetele sunt considerate ca parte integranta a produsului.

7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile lucratoare de la confirmarea returului. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.

7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar Avantora SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.

7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care Avantora SRL va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina Avantora SRL.

Pentru a va exercita dreptul de retragere din prezentul contract trebuie sa ne informati prin departamentul de Serviciu Clienti catre: adina.zara@rero.ro – cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca prin e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat (folosirea lui nu este insa obligatorie)

Modelul formularului de retragere va fi structurat conform exemplului de mai jos:

“Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul (ID comanda) referitor la vanzarea urmatoarelor produse [nume produse] , comandate la data [zi-luna-an] / primite la data de [zi-luna-an]
Nume Client
Adresa Client
Data”